Ako správne vybrať lepiace pásky s potlačou pre vaše podnikanie?

Lepiace pásky sa stali kľúčovým marketingovým nástrojom. Je preto nevyhnutné, aby ste si dali na ich výbere záležať. Výber správnej lepiacej pásky s potlačou je investíciou do vašej značky a imidžu. Ktoré faktory je potrebné zvážiť, aby boli pásky maximálne efektívne a priniesli žiadané výsledky?

Farby a dizajn lepiacich pások s potlačou

Pri vytváraní grafického návrhu potlače pásky je nutné dodržať súlad s firemnou identitou. Jednotný dizajn zvýši povedomie o značke. Odporúčame zvoliť farby a typ písma, ktoré sú charakteristické pre vašu spoločnosť. Na páske môže byť potlač vo forme loga, sloganu a iných grafických prvkov. Častou chybou je zlá viditeľnosť potlače z dôvodu nízkeho kontrastu medzi farbou pásky a motívu. Nechajte si poradiť od odborníkov na grafický dizajn.

Optimálne rozmery a voľba materiálu

Rozmery lepiacej pásky by mali zodpovedať účelu využitia, prípadne zodpovedať veľkosti baleného tovaru. Štandardné šírky pások s potlačou sú 50 mm, 75 mm a 100 mm, ale dostupné sú aj iné rozmery. Jednu rolku vo väčšine prípadov tvorí páska v dĺžke cca. 70 m. Funkčnosť pások ovplyvňuje lepivosť a materiál.

Materiál pásky vyberajte v závislosti od jej použitia. Odolnosť pásky voči vlhkosti, teplote a UV žiareniu je dôležitá najmä pri skladovaní a preprave tovaru v náročných podmienkach. Najodolnejšie a najpevnejšie sú tavné lepiace pásky s potlačou. Veľmi odolné sú tiež akrylové pásky. Na bežné balenie zásielok stačí papierová verzia, ktorá je ekologická. Zvoľte pásku s dostatočnou lepivosťou, aby zabezpečila spoľahlivé uzavretie balíkov, ale zároveň sa dala ľahko odstrániť bez zanechania zvyškov lepidla.

Proces výroby pások pre odolnosť potlače

Lepiace pásky s potlačou sa vyrábajú s povrchovou potlačou alebo sa pri ich výrobe využíva sendvičová technológia. Cenovo dostupnejšia je povrchová potlač. Princíp povrchovej potlače je jednoduchý – váš grafický návrh potlače sa nanáša priamo na povrch pásky. Táto metóda je vhodná pre jednoduchšie dizajny, potlač je menej odolná voči oderu a vlhkosti. Ak vašim potrebám vyhovujú pásky, ktorých potlač odolá oderu a bude ako nová aj po týždňoch používania, zvoľte sendvičovú potlač. Pri tomto procese sa potlač umiestňuje medzi pásku a fóliu. Sendvičová tlač je ideálna pre komplexnejšie dizajny a vyššiu kvalitu potlače.

Kde je efektivita využitia pások s potlačou najvyššia?

Lepiace pásky s potlačou sa úspešne využívajú v rôznych odvetviach. Najčastejšie ide o propagačné účely, kedy páska slúži ako marketingový nástroj e-commerce. Pásky pomáhajú posilňovať branding a vytvárať pozitívny dojem. V oblasti výroby a logistiky môžu pásky označovať výrobky, čím sa uľahčuje identifikácia, triedenie i manipulácia s balíkmi. Praktické využitie majú pásky s potlačou, ktoré informujú o zložení baleného tovaru, napríklad v potravinárstve. Čoraz častejšie sa pásky s potlačou využívajú počas eventov spoločností. V tomto prípade je možné na pásku vytlačiť reklamu na novú službu alebo produkt. Veľmi efektívna je potlač vo forme QR kódu.

Zanechať prvý komentár

Informácie o článku

Súvisiace príspevky

Najnovšie články

Najnovšie komentáre