Projektant vylovil názor,že „konštrukcia vozovky bola navrhnutá ako stredne ťažká s občasným pohybom nákladných automobilov” a navrhol úpravu konštrukcie, ktorá bude spočívať v úprave jedinej vrstvy-náhrade podkladu zo štrkoviny za betónový poter a flexibilné lepidlo pod dlažbu. Ponúkol aj druhú alternatívu – úplnú výmenu existujúcej dlažby dlažbou betónovou s použitím technológie škár EINSTEIN. Táto druhá alternatíva však počíta s neobmedzeným pohybom nákladných vozidiel, čo však na tejto ulici neprichádza do úvahy.
Táto stavba je v päťročnej záručnej lehote, takže mesto využilo svoje reklamačné právo u dodávateľa stavby. Uplatnenie reklamačného práva je predmetom ďalšieho rokovania. Občania mesta vedia, že už sa táto ulica 1 krát opravovala po celej dĺžke a viackrát sa tiež riešili menšie problémy s vyplavenou drťou, ktorou je dlažba podsypaná. Zainteresované strany predpokladajú, že správne zvolený spôsob opravy dlhodobo vyrieši nepríjemnosti, ktoré sú touto situáciou obyvateľom v meste spôsobované.
Zo strany mestského úradu sú vykonávané všetky kroky k tomu, aby situácia bola vyriešená v čo najkratšom časovom horizonte.
Alžbeta Kramarová – prednostka MsÚ